Ωράριο Λειτουργίας : Δευτ. - Παρασκευή : 09.00 πμ - 17.00 μμ
Τηλεφωνικό Kέντρο : 210 7777076

Fill out the form below to get your quick quote.

Ωράριο Λειτουργίας : Δευτ. - Παρασκευή : 09.00 πμ - 17.00 μμ
Τηλεφωνικό Kέντρο : 210 7777076

Παραλαβή συσκευής

Με την υπηρεσία ‘’Παραλαβή συσκευής’’ (Pickup & return) η εταιρεία μας αναλαμβάνει να παραλάβει την συσκευή σας από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας, να την επισκευάσει και να την στείλει πίσω επισκευασμένη σε μόλις 4 εργάσιμες μέρες. **

Συσκευάστε όσο το δυνατόν καλύτερα την συσκευή σας , αν είναι δυνατόν στην αρχική του συσκευασία και την επόμενη εργάσιμη ημέρα courier θα παραλάβει την συσκευή από το χώρο σας, τόσο απλά και με την εγγύηση της Procordia.

Βήμα 1ο

Συμπληρώστε τη διπλανή φόρμα με τα στοιχεία σας και τα στοιχεία της συσκευής.
Αναφέρετε κάθε πρόβλημα με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες πχ Συχνότητα βλάβης, Διάρκεια βλάβης κτλ.

Βήμα 2ο

Η εταιρεία μας θα σας καλέσει το συντομότερο δυνατό για να κανονίσουμε πότε θέλετε να παραλάβουμε την συσκευή σας.

**Ο τελικός χρόνος επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών από τον εκάστοτε κατασκευαστή.

Στοιχεία Παραλαβής

Στοιχεία Συσκευής

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Παραλαβής

Έχω διαβάσει και αποδεχτεί την πολιτική των προσωπικών δεδομένων του ιστοτόπου

captcha

Όροι παραλαβής συσκευής

1. Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, πριν παραδώσει τη συσκευή του. Η Procordia δε φέρει ουδεμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων και αρχείων που περιέχονται στη συσκευή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης τεχνικών εργασιών από τους τεχνικούς της.

2. H Procordia δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων της συσκευής ή της ίδιας της συσκευής σε περίπτωση διάρρηξης του κτηρίου, κλοπής, πυρκαγιάς, πλημμύρας, σεισμού, βανδαλισμού, ή άλλη περίπτωση.

3. Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλά και απρόοπτων επιπλοκών κατά τη διαδικασία αποκατάστασης. H Procordia δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.

4. Η Procordia δε φέρει καμία ευθύνη για τη μεταφορά της συσκευής από τον πελάτη προς το επισκευαστικό κέντρο. Η ασφαλής συσκευασία και μεταφορά του προϊόντος πραγματοποιείται με ευθύνη του πελάτη.

5. Εάν ή συσκευή καλύπτεται από εγγύηση απαραίτητο είναι να συνοδεύεται από αντίγραφο απόδειξης λιανικής ή τιμολόγιο.

6. Σε περίπτωση που μία συσκευή η οποία κατά την παράδοση καλύπτεται από εγγύηση αλλά μετά από τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης και ο πελάτης αρνηθεί το κόστος επισκευής τότε υπάρχει ελάχιστη χρέωση ελέγχου 7€.

7. Η περιγραφή βλάβης στο παρόν γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Η Procordia δεν δύναται να διαπιστώσει την πλήρη βλάβη παρά μόνο μετά την διενέργεια τεχνικού ελέγχου και εν συνεχεία να ενημερώσει τον πελάτη για την πλήρη περιγραφή και πιθανό κόστος για την επίλυση του προβλήματος.

8. Έχω διαβάσει την πολιτική των προσωπικών δεδομένων του ιστοτόπου.