210 7777076

Τηλεφωνικό Kέντρο

Δευτ. - Παρασκευή : 09.00 πμ - 17.00 μμ

Ωράριο Λειτουργίας

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Όροι παραλαβής

  1. H Procordia δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων της συσκευής ή της ίδιας της συσκευής σε περίπτωση διάρρηξης του καταστήματος, κλοπής, πυρκαιάς, πλημμύρας, σεισμού, βανδαλισμού, ή και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση.
  2. Για  χρόνο αποκατάστασης  πολλών βλαβών εξαρτάται και από το χρόνο ανταπόκρισης  του κατασκευαστή ή προμηθευτή ανταλλακτικού, αλλά και απρόοπτων επιπλοκών κατά τη διαδικασία αποκατάστασης. H Procordia δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.
  3. Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, πριν παραδώσει τη συσκευή του. Η Procordia δε φέρει ουδεμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων και αρχείων που περιέχονται στη συσκευή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης τεχνικών εργασιών από τους τεχνικούς της.
  4. Η Procordia δε φέρει καμία ευθύνη για τη μεταφορά της συσκευής από τον πελάτη προς το service . Η ασφαλής συσκευασία και μεταφορά του προϊόντος πραγματοποιείται με ευθύνη του πελάτη.
  5. Ο πελάτης δηλώνει ρητά ότι αν η συσκευή που παραδίδει  προς επισκευή καλύπτεται από εγγύηση.
  6. Εάν ή συσκευή καλύπτεται απο εγγύηση απαραιτήτο είναι να  συνοδεύεται από αντίγραφο εγγύησης . Σε διαφορετική περίπτωση αυτή αυτόματος παύει να ισχύει με την έγκριση επισκευής από τον πελάτη.
  7. Η περιγραφή βλάβης στο παρόν γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Η Procordia δεν δύναται να διαπιστώσει την πλήρη βλάβη παρά μόνο μετά την διενέργεια τεχνικού ελέγχου και εν συνεχεία να ενημερώσει τον πελάτη για την πλήρη περιγραφή και πιθανό κόστος για την επίλυση του προβλήματος.
  8. Σε περίπτωση που πελάτης δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να μας χορηγήσει τον κωδικό πρόσβασης της συσκευής, δεν δύναται να γίνει καμία επισκευή στη συσκευή .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]